All-in support IT
All-in support betekent dat u het beheer van uw systeem volledig aan Proxy uitbesteedt tegen een vaste prijs per maand. Uw persoonlijke service delivery team, bestaande uit een systeembeheerder, projectmedewerker en een architect, staat altijd voor u klaar.
Middels onze business service management software zijn wij in staat 24/7 proactief issues te signaleren en direct actie te ondernemen. Vaak hebben wij het issue al opgelost voordat u zelf iets in de gaten heeft.
Wat is dat dan precies, All-in support?
- 24/7 support – direct een ervaren engineer aan de lijn
- uitzoeken, oplossen en terugkoppelen van lopende issues
- continu proactief beheren van uw systemen
- 24/7 healthcheck
- update management strategie
- periodieke rapportages en accountoverleg
- experts aan het werk
- binnen een uur is de case altijd opgepakt, 24/7 – een gegarandeerde SLA!
- Service delivery team
Proefperiode
Niet direct vastzitten aan een contract? Wij bieden een proefperiode aan voor 2 maanden tegen een zeer gereduceerd bedrag.
Meer weten? Neem contact met ons op.