Ansible Skilled Service Desk

Werkt u regelmatig met Ansible en kunt u wel wat hulp gebruiken tijdens het gebruik hiervan? Of heeft u behoefte aan een servicelijn waar u direct een Ansible specialist spreekt waar u terecht kan met uw vragen, advies of problemen? Met onze Nederlandstalige Ansible Skilled Service Desk helpen wij u direct verder.

Hoe werkt het?

Onze tweedelijns Ansible support-/helpdesk beantwoordt per telefoon en/of e-mail zowel basis- als inhoudelijke vragen over Ansible en lost incidenten op. Ook constateert de tweedelijns, op basis van de calls, verbeterpunten en wordt er actief meegedacht over oplossingen van regelmatig voorkomende problemen.

Ansible storingen en/of gebruikersvragen worden snel en vakkundig opgelost. Door onze uitgebreide kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkeling en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken. U heeft direct een aanspreekpunt voor Ansible playbooks. Waarom ontstaat er een error? Hoe zit een onderdeel van een playbook in elkaar? Waarom werkt de koppeling met git(lab) niet? Ook reviewen we playbooks om deze samen te optimaliseren. U wordt altijd te woord gestaan door een ervaren Ansible expert met praktijkkennis.

Een abonnement op de Ansible Skilled Service Desk kost € 250,- per maand. Hiermee heeft uw organisatie altijd een direct aanspreekpunt voor incidenten of vragen.

Spelregels:

  • Maximaal 5 incidenten per maand
  • Alle incidenten worden binnen 1 uur opgepakt
  • Incidenten worden tijdens kantoortijden behandeld (08.30 – 17.00 uur)
  • Abonnement wordt automatisch verlengd
  • Maandelijks opzegbaar

Waarom Proxy?

Wij zijn bijna 25 jaar actief in IT en al jaren zijn we de trotse premier business partner van Red Hat op het gebied van Datacenter en Cloud Infrastructure. Wij hebben dus expertise van het Red Hat Datacenter en Cloud portfolio. Onze kracht? Adviseren, beheren en implementeren van hoogwaardig technische oplossingen en het inrichten van technische processen binnen uw organisatie. Wij helpen u graag met een succesvolle start met Ansible.

Onze aanpak
Onze aanpak is gebaseerd op bijna 25 jaar ervaring die we hebben opgedaan met IT infrastructuur gerelateerde vraagstukken. Wilt u weten hoe onze klanten over deze aanpak denken? Lees dan onze customer cases.

Aanvraagformulier Ansible Service Desk

Uitgelicht

Blog: 4x waarom upgraden naar Ansible Tower

Kleine IT-afdelingen hebben voldoende aan de basisfuncties van een automation tool zoals Ansible. Maar zodra de IT-omgeving groter en complexer wordt, veranderen de prioriteiten. Dan moet je gaan denken aan zaken als tijdsbesparing en security. Proxy geeft je de vier belangrijkste redenen.

Blog: Ansible ervaringen en tips uit de praktijk

Op onze IT afdeling maken we al geruime tijd gebruik van Ansible om onze repeterende IT taken te automatiseren. Erwin Willems, system manager bij Proxy, is een van de enthousiaste gebruikers die hier dagelijks intern mee werkt en ook onze klanten ondersteunt met het inrichten van Ansible in hun werkomgeving. In dit blog deelt hij zijn ervaringen met Ansible, hoe wij hier intern mee zijn begonnen en deelt hij een paar waardevolle tips.

Blog: 5 tips om succesvol te starten met Ansible

Ansible is een zeer populaire IT-automation tool waarbij het aantal gebruikers explosief groeit met de dag. Veel IT’ers gaan direct enthousiast aan de slag met deze tool, zonder een gedegen lange termijn plan. Dit zorgt voor tijdrovende fouten of een inrichting die niet bestendig is voor de toekomst. In dit blog geven we 5 waardevolle tips & tricks voor een effectieve start met Ansible.

Meer informatie of vragen?

Don helpt u graag verder!

Don Kemps
Account Manager

06 31 76 54 11
don.kemps@proxy.nl

don-kemps-proxy