Managed Services

Zoals andere leveranciers ervoor zorgen dat er water uit uw kraan komt en stroom uit uw stopcontact zorgen wij ervoor dat uw ICT ‘stroomt’. Een hele zorg minder voor u.

Bent u op zoek naar full-time medewerkers om uw projecten van de grond te krijgen? Dan verwijzen wij u naar Proxy Professional Services

Projecten
Proxy streeft ernaar door klanten niet alleen als leverancier maar ook als partner te worden gezien. Wij denken actief mee én vooruit om de klant in een scorende positie te brengen en te houden.

Zo nemen wij bijvoorbeeld initiatieven om verbeterprojecten voor te stellen. Vrijblijvend en op kosten van Proxy. Ieder voorstel gaat gepaard met een business casus, waarin kosten en baten duidelijk worden geprojecteerd.

Onze specialisten kunnen projectmatig of eventueel onder regie van een externe projectmanager worden ingezet.

Outsourcing
Proxy richt zich op de infrastructurele informatietechnologie van middelgrote en grote (beursgenoteerde) ondernemingen en zorgt voor kwaliteitsborging met optimaal behoud van flexibiliteit.

Wij hebben ons toegelegd op het beheren van hybride dienstverlenende omgevingen. Wij controleren en beheren de systeemlagen die nodig zijn om applicaties te gebruiken. Ter ondersteuning, maar ook onder onze volledige regie: 24 x 7.

Proxy beheert preventief, reactief én proactief. Wij passen de ‘best practices’ van ITILv3 (Information Technology Infrastructure Library gericht op de complete Service Lifecycle van de klant) toe. Hierdoor kunnen we naast responsgaranties ook beschikbaarheidsgaranties geven van het beheerde platform.

Voor incident- en changemanagement hanteert Proxy een van ITILv3 afgeleide methodiek waarbij SMT (Service Management Tooling) centraal staat. Indien de klant eigen SMT heeft kan Proxy daarin de administratie voeren. De SMT van Proxy dient in dat geval als schaduwadministratie.